Hvordan kontakte ProSwimwear

Hvis du leter etter hjelp med et produkt, eller har en forespørsel om en bestilling, er det flere måter du kan komme i kontakt med oss på. Vi tar sikte på å håndtere hver forespørsel på en effektiv og rettidig måte.

Live Chat

Kontakt oss gratis via vårt Live Chat-system, som er tilgjengelig i kontortiden. Bare start med å klikke på Live Chat-ikonet, som du finner på venstre side. Her har du muligheten til å velge mellom over 60 forskjellige språk.

Telefon

: +47 21 95 51 77

Våre telefoner er åpne mellom kl. 09.00 og 17.30 GMT mandag til fredag (unntatt helligdager).

Noen ganger kan vi oppleve travle perioder der vi ikke kan svare på samtalen så raskt som vi vil.

I disse ekstreme forholdene og utenfor arbeidstid, er du velkommen til å legge igjen en beskjed, og vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.

E-post

Vennligst send e-post til help@proswimwear.co.uk

Når du mottar meldingen, vil du motta et automatisk svar for å bekrefte at det er levert sammen med et personlig tildelt ID-nummer.

Vi tar sikte på å besvare alle e-postmeldinger innen 24 timer.

Online Kontaktskjema

Du er velkommen til å fylle ut skjemaet "Kontakt oss" på kontaktsiden, der et av våre kundeserviceteam vil være mer enn gjerne hjelpe deg med ditt spørsmål.

Vennligst velg hvilken avdeling spørsmålet ditt gjelder, enten "Kundeservice" eller "Retur" ved hjelp av rullegardinmenyen. Dette vil da sikre at meldingen din blir levert til riktig lag og behandles så snart som mulig.

Vennligst fyll inn kommentarfeltet med så mye detaljer som mulig, sammen med et bestillingsnummer eller billettnummer du tidligere har fått.

En av våre vennlige medarbeidere vil komme tilbake til deg via telefon eller e-post for å svare på din henvendelse!

Postadresse

ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, United Kingdom.

(tilbake til toppen)



Leveringsmuligheter

Internasjonale leveringstider vil bli estimert ved kassen og gir deg to alternativer å velge mellom, Sporingspost med Royal Mail eller Express Courier (Air) med DHL.

(tilbake til toppen)


Kan jeg spore bestillingen min?

Global E vil sende deg sporingsnummeret ditt når bestillingen din er sendt.

(tilbake til toppen)


Må jeg signere ved levering?

Ekspressbestillinger via DHL må signeres for ved levering / samling.

(tilbake til toppen)


Kan jeg bruke en alternativ leveringsadresse?

Hvis du vil at vi skal sende til en alternativ adresse i stedet for din registrerte faktureringsadresse, krysses du av i boksen (når du sjekker ut) og fyller ut adressedetaljer.

Dessverre for PayPal-brukere og utenlandske kunder kan vi bare sende til din registrerte faktureringsadresse.

Disse begrensningene er nettbaserte svindelforebyggende tiltak utstedt av banktilsynet og er utenfor vår kontroll.

(tilbake til toppen)


Hvor lang tid tar leveransen?

Global E tilbyr en Express Shipping-tjeneste som sendes via DHL og tar ca 1-3 virkedager avhengig av leveringsland, leveringstid vil bli bekreftet ved utsjekking.

Standard-sporetjenesten som sendes via Royal Mail, tar ca 3-10 virkedager avhengig av leveringsland. Leveringstidspunktet vil bli bekreftet ved utsjekking.

Vær oppmerksom på at dette er omtrentlige leveringstider, og inkluderer ikke eventuelle forsinkelser i ditt land.

(tilbake til toppen)

Skal jeg betale tollkostnader i mitt land?

Global-e vil tilby deg muligheten til å forhåndsbetale moms, som da vil bli beregnet og inkludert i sluttprisen når du bestiller gjennom nettstedet.

Slike momser og avgifter er angitt av fraktdestinasjonslandet og kan derfor variere fra land til land.

Muligheten til å betale forhåndsbetaling er kanskje ikke tilgjengelig for ditt fraktdestinasjonsland og / eller produktene dine, i så fall vil skatter og avgifter som vises under forhåndsbetalingsalternativet på nettsiden, kun være er et estimat, og de faktiske avgiftene du betaler kan være mer eller mindre enn slik estimat, du vil være fullt ansvarlig for å betale alle gjeldende skatter direkte til den aktuelle myndigheten (og for å få dem tilbake ved kansellering av bestillingen eller retur av produkter, i den utstrekning det er tillatt i disse vilkårene) som bestemt av myndighetene i fraktdestinasjonslandet, og Global-e har ikke noe ansvar eller ansvar i forbindelse med det foregående.

(tilbake til toppen)


Hvor raskt vil bestillingen bli sendt?

Bestillinger sendes fra vårt lager mandag til fredag kl. Alle bestillinger mottatt etter kl. 15.00 behandles neste arbeidsdag.

Eventuelle bestillinger mottatt på en offentlig eller helligdager behandles neste arbeidsdag.

Vi tar sikte på å sende alle bestillinger innen 24 timer, men i travle tider kan dette ta noe lenger tid.

Hvis varen ikke er på lager, vil vi kontakte deg innen 48 timer.

(tilbake til toppen)

Produkt tilgjengelighet

Informasjon om produkttilgjengelighetsdatoer er anslag basert på informasjon fra leverandører, disse datoene kan endres og bør tas som en guide.

Hvis du trenger en drakt til en bestemt dato, er det best å kontakte oss for å sikre at din nødvendige drakt vil være tilgjengelig den datoen som trengs.

(tilbake til toppen)


Kan alle varer sendes over hele verden?

Vi sender de fleste varer over hele verden, selv om noen er begrenset avhengig av eksakt fraktdestinasjon.

Følgende produkter har vanligvis fraktrestriksjoner: Energidrikker, matvarer, geler, væsker og aerosoler.

(tilbake til toppen)


Manglende varer eller skadet levering, hva kan jeg gjøre?

Hvis varene dine enten har blitt mottatt som skadet eller har mangler, ta kontakt med kundeservice umiddelbart.

For britiske kunder, vennligst send e-post til international@proswimwear.co.uk eller ringoss på +47 21 95 51 77

Hvis varene er skadet, vil vi trenge et bevis på skaden, enten ved at varen returneres til oss, eller i noen tilfeller et bilde sendt via e-post. Kundeservice  kan da gi deg råd om det beste forløpet. Når vi har bekreftet skaden, kan vi deretter rette opp situasjonen.

(tilbake til toppen)


Bestillingen min har blitt sendt, men har ennå ikke kommet, hvem kontakter jeg?

Vennligst send e-post til international@proswimwear.co.uk og en proswimwear representant vil spore hva som skjer med bestillingen din.

(tilbake til toppen)


Bestillingsforsendelse aldri levert, hva kan vi gjøre?

Vennligst send e-post til; help@proswimwear.co.uk eller ring oss på + 47 21 95 51 77

ProSwimwear vil behandle en forsikringskrav for tapte varer, og du kan bli kontaktet av din lokale posttjeneste for å bekrefte at varen ikke er mottatt.

(tilbake til toppen)


Returprosedyre

For full informasjon om våre retur- og utvekslingspolitikker og instruksjoner om hvordan du returnerer dine varer klikk her

(tilbake til toppen)


Lovbestemte Rettigheter

På ProSwimwear ønsker vi at du skal være fornøyd hver gang du handler hos oss. Av og til vet vi at du kanskje vil returnere varer.

Vi har derfor en  30-dagers returgaranti, hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med ditt kjøp, kan du returnere den til oss i sin opprinnelige tilstand innen 30 dager fra datoen du mottok varen.

Ytterligere vilkår og betingelser for avkastning i denne delen og vår fulle vilkår og betingelser.

I henhold til loven har kunder i EU også rett til å trekke seg fra kjøpet av en vare innen syv arbeidsdager fra dagen etter datoen varen leveres.

For å avbryte kjøpet innen syv arbeidsdager, returner du varen eller elementene i henhold til returprosedyren, og gir årsaken til returen: "Jeg vil bare ikke ha det lenger".

Vennligst pakk det aktuelle elementet sikkert og send det til oss innen 30 dager etter datoen da varen ble levert til deg.

For å beskytte deg, anbefaler vi at du bruker en leveringstjeneste eller bevis på porto.

Vær oppmerksom på at du vil være ansvarlig for kostnadene ved å returnere varene til oss, med mindre vi har levert varen til deg feil, eller om varen er skadet eller defekt.

Så snart vi mottar varene tilbake, refunderer vi den aktuelle delen av kjøpesummen for det aktuelle varen.

Vi kan ikke refundere eventuelle oppgraderingsgebyr du har valgt.

For mer informasjon om din rett til å trekke seg fra kjøpet innen sju arbeidsdager, besøk Handels- og industriministeriets nettsted på: http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance -selling / index.htm

(tilbake til toppen)


Hvilken valuta betaler jeg for bestillingen min?

For ytterligere informasjon om betalingsmåter for valuta, vennligst klikk her

(tilbake til toppen)


Når betaler jeg for bestillingen min?

Du vil betale for bestillingen din umiddelbart ved utsjekking. Hvis varen du velger er på bestilling, kan du velge å bestille etter telefonbestilling som betalingsmetode og deretter betale for varen over telefonen når den kommer i lager.

Når betaling skjer umiddelbart etter at varemarkedet er på lager, tror vi at de er på lager, men noen ganger kan tall som er oppgitt på systemet være feil, i disse tilfellene vil vi prøve å kontakte deg innen 24 til 48 timer med bestillingsplassering å informere deg og vil enten sette varen på bestilling eller refundere betalingen, avhengig av ditt valg.


(tilbake til toppen)


© 2018 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.