Retur & bytter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


RETUR

Hvis du trenger å returnere et element til oss av en eller annen grunn, følg bare trinnene nedenfor for å sikre at refusjonen din behandles så raskt som mulig.

  • Vi tar sikte på å behandle alle refusjoner innen fjorten arbeidsdager.

  • Alle varer som returneres må være ledsaget av kjøpsbevis og bestillingsnummer (e).

  • Varer må returneres i originalemballasjen med alle merker og etiketter festet.

  • Varer kan ikke returneres etter bruk i bassenget.

  • Du er velkommen til å bruke en alternativ porto-metode for å returnere varer, men du vil være ansvarlig for alle portokostnader eller gjenstander som er tapt i transitt.

  • Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for at varene blir returnert til de er mottatt av oss. Vi ber om at de er forsvarlig pakket og at du noterer sporingsnummeret ditt og får bevis på porto.

  • Hvis vi har høyt avkastningsvolum, kan tilbakebetalinger ta opptil 28 dager til behandling

 

 

Vi ønsker å gjøre opplevelsen av å returnere varene dine så rask og enkel som mulig. Vi har en rekke retursteder rundt om i verden, så velg det som passer best for deg. For internasjonal avkastning anbefales internasjonal 'signert for' eller 'sporet' porto i tilfelle tap.

Det er kundens ansvar å sørge for at produktet er tilstrekkelig pakket for å unngå eventuell skade ved transitt, slike gjenstander som er skadet i transitt vil bli returnert til kunden og ikke refundert. Du vil bli refundert fullt ut for verdien av varene som returneres; Du vil ikke bli refundert for eventuelle fraktkostnader (med mindre varene som returneres er feil) eller eventuelle avgifter du har betalt på bestillingen din, hvis det er aktuelt.

Trinn 1: Pakke inn returene dine, fyll ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din, og legg det inn i returpakken.

Trinn 2: Pass på at varen er godt pakket og send den til den mest praktiske plasseringen fra listen nedenfor.

Trinn 3: Sett deg tilbake og la resten være til oss!

Det er så enkelt, når vi har behandlet din retur, tar vi sikte på å fullføre refusjonen din så snart som mulig.

 

 

EUROPA:

FRANKRIKE:

Ezi Returns - ProSwimwear

Avenue Jean Jaurès

Bagneres De Luchon

31110

FRANKRIKE

TYSKLAND:

ProSwimwear DE

Dieselstrasse 1

63843 Niedernberg

ITALIA:

Ezi Returns - ProSwimwear

Via Ezio Vanoni, 5

20037 Paderno Dugnano

Milano

SPANIA:

IMX - ProSwimwear

Calle Diamante 19

PI La Ermita

29603 Marbella

Malaga

POLEN:

Retco - Ezi - ProSwimwear

ul. Parzniewska 18 bud 2

Pruszków

05-800

UK:

ProSwimwear

Enhet 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA6 5HL

 

 

børser

Dessverre kan vi ikke tilby en utvekslingstjeneste. Hvis du trenger et alternativt element, vennligst legg inn en ny ordre og returner originalen for tilbakebetaling.

 

 

Feilte gjenstander

Elementer returnert som feil skal sendes til vår returavdeling, og ta med et kort notat, inkludert bestillingsnummer og detaljer om problemet.

Varen (e) vil da bli vurdert av vårt returlag i forbindelse med produsenten.

Skulle elementet anses å være feil, vil dette bli erstattet, eller i tilfelle av forældet produkt, vil en alternativ gjenstand bli avtalt eller tilbakebetaling vil bli utstedt på forespørsel.

Hvis varen er feil, vil du motta tilbakebetaling for produktet (kun standardleveringskostnader).

Vær oppmerksom på at denne prosessen kan ta flere uker å fullføre når varer er mottatt.

 

Elementer sendt i feil

Elementer mottatt ved feil, skal returneres til avkastningsavdelingen. Ved mottak av varen, vil varen bli erstattet, gjenstand for lager, med den riktige eller tilbakebetaling vil bli gitt.

Kunder bør kontakte oss dersom de mottar et element feil, slik at den aktuelle metoden kan organiseres

 

Reklameartikler

Til tider vil vi tilby våre kunder et element gratis under vilkårene for en spesialistforfremmelse. ProSwimwear tilbyr gratis varer i god tro, men kan ikke holdes ansvarlig dersom varen blir feil på noen måte, og vil ikke være ansvarlig for utskifting.

 

Vilkår og betingelser

Vennligst returner ikke varer via kurere eller posttjenester enn de som er beskrevet på denne siden.

Vennligst bemerk at ProSwimwerar ikke kan holdes ansvarlig for betaling av moms, skatter og avgifter som relaterer seg til refundering.

Vær helt sikker på at du kjenner til alle skatter og avgifter, især hvis du bruker kurer firma til retur av dine varer til ProSwimwear.

Alle varer som returneres til ProSwimwear, som er underlagt ubetalte eller utestående skatter og avgifter, vil bli avslått. Dette betyr at de vil bli holdt av kurertjenesten til betalingen er mottatt.

Hvis skatter og avgifter er ubetalte og/eller returer varer er holdt igjen av kurerer, vil ProSwimwear ikke kunne behandle din refusjon/s.

Returer varer som er sendt med skatter og avgifter forhåndsbetalt vil bli akseptert og behandlet som normalt.

 

Alle varer må returneres i originalemballasjen med alle tagger på plass. Badetøy, vernebriller eller svømmingstilbehør som har blitt brukt eller brukt i et basseng eller klorert vann, kan ikke returneres for refusjon. Det er forbrukerens ansvar å bestemme egnetheten og passformen til alle gjenstander før du bruker varen i et basseng og gjør varen usellabel hvis den returneres.

Det er kundens ansvar å sørge for at produktet er tilstrekkelig pakket for å unngå eventuell skade ved transitt, slike gjenstander som er skadet i transitt vil bli returnert til kunden og ikke refundert.

 

 
© 2018 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.