Innbetaling

Vi aksepterer Visa, MasterCard og andre betalingsmåter. Vi tar betalt for alle varer så snart bestillingen din er akseptert. Varer forventet pålager belastes også, men hvis de ikke kan sendes innen 5 virkedager, vil vi kontakte deg for å enten planlegge en ny leveringsdato eller refusjon.

Når bekreftelse på bestillingen din er mottatt, er dette for å indikere at vi har mottatt bestillingen din. Det indikerer ikke at det eksisterer en kontrakt mellom oss. Vi vil angi aksept av bestillingen, og dermed en kontrakt mellom oss, når vi sender deg en bekreftelse på forsendelsen.

Vi har tatt med dette begrepet for å beskytte oss i tilfelle at feil har blitt gjort i prising, vi har utilsiktet underprisede varer, eller vi kan ikke lenger levere et bestemt produkt av en eller annen grunn. I tilfelle av prisendring, vil vi alltid kontakte deg først for å sikre at prisen er akseptabel.

Betaling blir tatt vare på av vår internasjonale salgsfremmende og oppfyllende partner, Global-e.

Global-e

Hvis du bestiller på nettstedet vårt, bekrefter du og godtar at:

(i) Global-e vil belaste deg gjennom betalingsmetoden du har valgt for bestillingen din og andre beløp som kan oppstå i forbindelse med bestillingen;

(ii) at du vil gi gyldig og aktuell informasjon for (a) deg selv og (b) hvis det er aktuelt, en annen person, men bare hvis du først har fått sitt uttrykkelige samtykke til å gjøre det;

(iii) at Global-e kan bruke verktøy, programvare eller tjenester fra betalingsprosessorer til å behandle transaksjoner på deres vegne; og

(iv) hvis betalingen ikke er mottatt av Global-e av noen grunn fra kortutstederen, godtar du umiddelbart å betale alle beløp som betales på forespørsel og ved hjelp av metoden som Global-e med rimelighet foreskriver.

Valuta

Prisen på produkter beregnes i henhold til valutakursen mellom basisvalutaen på vår nettside og den lokale valutaen i destinasjonslandet når du gjennomfører bestillingen.

Global-e forbeholder seg retten til å oppdatere slike valutakurser regelmessig etter eget skjønn, og du anerkjenner at slike oppdateringer kan påvirke produktprisen på nettstedet. Du vil bli belastet i henhold til gjeldende valutakurs på tidspunktet du legger bestillingen din via nettsiden.

Avgifter

Global-e vil tilby deg muligheten til å forhåndsbetale gjeldende skatter, som da vil bli beregnet og inkludert i sluttprisen når du bestiller gjennom nettstedet. Du erkjenner at slike skatter er angitt av fraktdestinasjonslandet og kan derfor variere fra land til land.

Muligheten til å betale forhåndsbetaling er kanskje ikke tilgjengelig for ditt fraktdestinasjonsland og / eller produktene dine, i så fall:

(a) du erkjenner at mengden av avgifter som vises under forhåndsbetalingsalternativet på nettsiden, kun er et estimat , og de faktiske skattene du betaler kan være mer eller mindre enn et slikt estimat; og

(b) du vil være fullt ansvarlig for å betale alle gjeldende skatter direkte til den aktuelle myndigheten (og for å få dem tilbake ved kansellering av bestillingen eller retur av produkter, i den utstrekning det er tillatt i disse vilkårene) som bestemt av myndighetene i fraktdestinasjonslandet, og Global-e har ikke noe ansvar eller ansvar i forbindelse med det foregående.

Prisene

Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten varsel. For tyngre ting som bagger, finner og energidrikker, forbeholder vi oss retten til å belaste ekstra porto til kost.

Momskostnader

Eventuelle tilleggsavgifter for fortolling må bæres av deg kunden eller mottakeren; Vi har ingen kontroll over disse kostnadene og kan ikke forutse kostnadene. Tollpolitikken varierer mye fra land til land, så du må kontakte ditt lokale tollkontor hvis du trenger mer informasjon.

Leveranse

Ordre mottatt etter 15.00 VIL BLI SENDT NESTE ARBEIDSDAG

Produkt Tilgjengelighet

Informasjon om datoer for produkttilgjengelighet er estimater basert på informasjon fra våre leverandører, disse datoene kan endres og bør tas som en guide.
 
Hvis du trenger en vare innen en bestemt dato, er det best å kontakte oss for å sikre at det påkrevde elementet ditt vil være tilgjengelig etter datoen som trengs.

Delvis Ordre

Noen ganger vil en vare være tom på lager ved bestillingstidspunktet.

Hvis dette skjer, vil bestillingen din bli reservert og holdt hos ProSwimwear, og du vil bli kontaktet av vårt kundeserviceteam.

De vil spørre om du vil at dele opp bestillingen som  sendes ut til deg, eller hvis du heller vil vente på at hele bestillingen blir tilgjengelig på lager før forsendelse.

Hele pakken vil bli sendt ut til deg så snart alle produktene kommer på lager.

Hvis du har spørsmål angående dette, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam.

Vedlikehold av Drakter

Det må forstås at Lycra er et delikat materiale, og levetiden er svært begrenset i klorerte vann.

Styrken av kjemikalier vil variere, derfor hvis et høyt nivå av klor brukes, kan dette redusere Lycra raskere.

Klærne skal vaskes i hånden i kaldt vann umiddelbart etter bruk, da klor fortsetter å påvirke Lycra når det er tørket.

Unngå å innpakke drakten inn i et håndkle og om mulig legge drakten din i en maskeutstyrspose der den kan puste.

Dette er den ideelle måten å transportere plagget hjem.

Vaskemidler / sjampo og dusjsåpe vil ødelegge Lycra raskt, derfor anbefaler vi at du ikke dusjer  deg i drakt eller kjører den i maskinvask.

Vi anbefaler deg  å tørke drakten ved hjelå av lufttørking uten direkte sollys, og bruk ikke radiatorer eller tørketrommel.

Å sitte på en grov bassengkant kan også skade materiellet i drakten, så det er best å unngå å gjøre dette. Hvis du følger disse veiledningene, vil du få mindre slitasje, og du sparer penger i det lange løp.

BADEDRAKT VEDLIKEHOLDSKLUBB

Korrekt Draktstørrelse

Det er kundens ansvar å måle brukeren på riktig måte, og å kontrollere produsentens størrelsesguide, som er levert på ProSwimwear-nettsiden.

Kundeservice er tilgjengelig for å gi råd om dimensjonering, men de kan ikke se svømmeren eller hvordan målingene blir tatt, så ProSwimwear tar ikke ansvar for at plaggene er feil størrelse.

Det er kundens totale ansvar å bestille.

Badedraktens størrelse kan variere mellom produsentene, og derfor kan du få tilsendt pakker for en gratis bytte for å sikre at kundene er i stand til å få riktig passform.

Refusjoner

 

Vi tar sikte på å behandle tilbakebetalinger for returnerte varer innen syv virkedager fra når de returnerte varene kommer tilbake med oss.

Hvis du har bestilt et produkt som for øyeblikket er på bestilling. Hvis varen er ute av lager på grunn av en feil i vårt system, kontakter kundeserviceteamet deg for å se om det finnes et alternativ til varen, eller gir deg full refusjon for varen

Når en vare har blitt ansett som feilvare eller forsvunnet i henhold til våre retningslinjer, blir refusjonen sendt til vårt konto-team for å bli behandlet tilbake til kunden innen syv virkedager.

Kampanjer

ProSwimwear driver kampanjer og spesialtilbud hele året, noen kampanjer har vilkår hvor jo mer du kjøper, jo mer rabatt får du! Eventuelle gjenstander du kan bestemme deg for å returnere, vil vi kun kunne refundere deg for den nedsatte prisen du ville ha betalt.

Garanti

ProSwimwear returnerer varer sammen med våre produsenter, våre produsenter vil bli informert om produkter som anses å være feilaktige; Derfor vil alle gjenstander som returneres som feil, returneres til produsenten for undersøkelse.

Når produsenten og returavdelingen har avtalt at produktet er defekt, kan varen erstattes eller krediteres.

ProSwimwear vil forsøke å behandle dette så raskt som mulig underlagt produsentens tidsrammer.

Men hvis varen anses å være defekt, på grunn av kundens håndtering eller vanlig slitasje, blir varen returnert til kunden og ingen erstatning eller refusjon utstedt.

Personvernregler

ProSwimwear gir ikke opplysning om kjøpere til tredjeparter annet enn når bestillingsdetaljer behandles gjennom en av de sikre betalingsportene.

I dette tilfellet vil tredjepart ikke oppgi noen av detaljene til noen annen tredjepart.

Informasjonskapsler brukes på dette shoppingområdet for å holde oversikt over innholdet i handlekurven din.

De brukes også etter at du har logget på som en del av prosessen.

Du kan slå av informasjonskapsler i nettleseren din ved å gå til 'Verktøy | Internett-alternativer | Personvern 'og velger å blokkere informasjonskapsler.

Hvis du slår av informasjonskapsler, vil du ikke kunne legge inn bestillinger eller dra nytte av de andre funksjonene som bruker informasjonskapsler.

Data innsamlet av dette nettstedet er brukt til å:

a. Følge kundens bestillinger
b. Administrere og forbedre nettstedet og tjenesten
c. Bare avsløre informasjon til tredjepart for levering av varer

 

Returns

For mer informasjon om returprosedyren, vennligst klikk her..

Alle returene må være ledsaget av kjøpsbevis og ordrenummer.

Signert for porto anbefales i tilfelle tap.

Kunder kan returnere bestillinger for egen pris gjennom deres foretrukne transportør.

Alle returnerte varer må returneres i originalemballasjen med alle koder på plass.

Eventuelle gjenstander som er slitt eller brukt i et basseng, eller utsatt for klorert vann, kan ikke returneres for refusjon.

Det er forbrukerens ansvar å bestemme egnetheten og passformen til alle gjenstandene før du bruker varen i et basseng, og gjøre gjenstanden usalgbar hvis den returneres.

Det er kundens ansvar å sørge for at produktet er tilstrekkelig pakket for å unngå eventuelle skader under transport, slike gjenstander som er skadet under transport vil bli returnert til kunden og ikke bli refundert.

Noen ganger vil vi tilby våre kunder en vare gratis i henhold til en spesialistkampanje. ProSwimwear tilbyr gratis varene i god tro, men kan ikke holdes ansvarlig dersom varen blir feil i og uansett ikke er ansvarlig for erstatning.

 

Retur Skatter og Avgifter

Vennligst bemerk at ProSwimwerar ikke kan holdes ansvarlig for betaling av moms, skatter og avgifter som relaterer seg til refundering.

Vær helt sikker på at du kjenner til alle skatter og avgifter, især hvis du bruker kurer firma til retur av dine varer til ProSwimwear.

Alle varer som returneres til ProSwimwear, som er underlagt ubetalte eller utestående skatter og avgifter, vil bli avslått. Dette betyr at de vil bli holdt av kurertjenesten til betalingen er mottatt

Alle gjenstander holdt av kurerer som venter på betaling vil bli oppbevart på et eksternt sted der ProSwimwear ikke har tilgang.

Hvis skatter og avgifter er ubetalte og/eller returer varer er holdt igjen av kurerer, vil ProSwimwear ikke kunne behandle din refusjon/s.

Returer varer som er sendt med skatter og avgifter forhåndsbetalt vil bli akseptert og behandlet som normalt.

 

Feilaktig elementer

Varer som er returnert som feil, skal sendes for oppmerksomheten til vår returavdeling og inkludere en kort merknad med ordrenummer og detaljer om problemet.

Varen (e) blir deretter vurdert av vårt returteam i samarbeid med produsenten.

Hvis varen anses for å være feil, vil denne bli erstattet, eller i tilfelle et foreldet produkt, vil en alternativ vare bli avtalt eller refusjon vil bli utstedt på forespørsel.

Hvis varen er feil, vil du motta refusjon og kompensasjon for porto (bare standard leveringskostnader).

Varer Sendt Inn Feil

Varer mottatt ved en feil bør returneres til vår avdeling. Ved mottak av varen vil varen bli erstattet, med forbehold om lager, med den riktige og refusjon vil bli gitt.

Kunder vil bli refundert for rimelige portokostnader.

Våtdrakter

Vær oppmerksom på at alle varene blir inspisert før du forlater vårt lager. Vi forbeholder oss retten til å nekte utveksling eller tilbakebetaling hvis varen har påført seg skade mens du er i din besittelse på grunn av misbruk. Vi godtar ikke avkastning på varer som viser slitasje / bruk, uten originalemballasje eller uten vedlagte koder.

Børser

Vi kan dessverre ikke tilby en utvekslingstjeneste. Hvis du trenger en alternativ vare, vennligst legg inn en ny ordre og returner originalen for å få tilbakebetaling.


Returnerer Adresse
ProSwimwear Ltd
Unit 1
Plum Lane
Dunwear
Bridgwater
Somerset
TA6 5HL,
United Kingdom

Sikker Bestilling

Alle forholdsregler tas for å sikre at transaksjoner er sikre, selv om ProSwimwear ikke kan holdes ansvarlig for sikkerhetsbrudd.

Alle bestillinger som plasseres online behandles automatisk fra den innsendte online ordreinformasjonen.

For å hjelpe oss med å forhindre svindel, kan bestillinger på £ 200 GB pounds eller mer kreve et fasttelefonnummer. Kortsvindel er ulovlig og gjerningspersoner vil bli tiltalt.


WEEE Forskrift:

Direktivet om avfalls elektrisk og elektronisk utstyr (WEEE) er nå britisk lov. Lovgivningen tar sikte på å få produsenter til å betale for innsamling, behandling og gjenvinning av elektrisk avfall. Forskriften innebærer også at leverandører av utstyr som gatebutikker og internettforhandlere må tillate forbrukere å returnere avfallsutstyret sitt gratis.

Mengden WEEE vi kaster øker med rundt 5% hvert år, noe som gjør den til den raskest voksende avfallsstrømmen i Storbritannia.

Gjenvinning reduserer miljø- og helserisikoen forbundet med sending av elektriske varer til deponi.

ProSwimwear Ltd er forpliktet i henhold til dette regelverket til å tilby våre kunder gratis tilbakelevering av WEEE på lignende måte når de kjøper et nytt elektrisk eller elektronisk produkt fra oss.

Kunder må returnere sin like-for-lignende WEEE-vare til oss innen 30 dager etter kjøpet av den nye varen.

ProSwimwear Ltd,

Unit 1,
Plum Lane,
Dunwear,
Bridgwater,
Somerset,
TA6 5HL,
United Kingdom

I henhold til WEEE-forskriften skal alle nye elektriske varer nå merkes med symbolet med krysset hjulkasse som viser at de ble produsert etter 13. august 2005, og bør kastes separat fra vanlig husholdningsavfall slik at de kan gjenvinnes.

Varemerke

Proswimwear er et registrert varemerke for og brukt under lisens fra Proswimwear Ltd.
Du har ikke lov til å bruke vårt varemerke uten vår godkjenning.

© 2018 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.